Voordat je vertrekt
Binnen 24 uur ontvang je van ons per mail een boekingsbevestiging. Check voor de zekerheid ook even je ongewenste mail. Heb je de bevestiging niet ontvangen of ben je deze kwijtgeraakt? Neem dan contact met het Contact Center. Dan sturen wij 'm opnieuw. Bewaar je boekingsbevestiging goed en neem deze mee naar het park. Laat de bevestiging via je mobiel zien, dan is printen niet nodig.
Download voor vertrek de Landal-app. Hier vind je alle nodige informatie voor een soepele rit en aankomst op het park. Van adres tot navigatie naar je verblijf. Daarnaast vind je het adres en de routebeschrijving naar het park op de betreffende parkpagina onder ‘parkinfo’.
We zijn wettelijk verplicht om de gegevens van alle gasten die op het park verblijven te registreren. Geef dit door via je MijnLandal-account of via de app, zo kun je sneller inchecken en genieten van je verblijf.. Ook kun je zelf een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Dit gaat om reisgenoten die hetzelfde aantal dagen verblijven als jij. Dus niet om familie/vrienden die één nachtje blijven slapen.
Inchecken
De hoofdboeker hoeft niet zelf aanwezig te zijn bij het inchecken. In dat geval ontvangen wij graag via de onderstaande link de gegevens van je boeking. Geef bij 'opmerkingen' de naam, het e-mailadres en telefoonnummer door van degene die in plaats van de hoofdboeker komt inchecken. Wij geven dit dan door aan het park waar je gaat verblijven. Indien je verblijft op een park met een digitale sleutel, zorg dan dat iemand anders beschikt over de digitale sleutel in de Landal-app.
Dit is natuurlijk geen probleem. Heb je online ingecheckt? Dan kan je zo doorrijden naar jouw campingplaats. Ga je naar een park waar dit niet kan? Laat ons dan via onderstaand formulier weten hoe laat je verwacht aan te komen. Wij geven dit dan door aan de receptie van het park.
Inchecken kan al voor aankomst op het park. Geef jouw reisgezelschap en je verwachte aankomsttijd aan ons door via de Landal-app of jouw account op de website. Zorg er ook voor dat eventuele openstaande bedragen zijn betaald. Bij aankomst op het park kan je dus direct doorrijden naar je staplaats, laat via de Landal-app wel even weten als je er bent en op de juiste plaats staat.
Tijdens je verblijf
Gezellig! Als je visite niet blijft slapen, dan hoef je niets aan ons door te geven. Blijven ze wel slapen? Dat kan. Daar betaal je dan bedlinnen en toeristenbelasting voor per persoon. Ga naar je account en voeg je reisgenoot toe bij ‘mijn reisgezelschap’. Je kunt daar kiezen voor een extra reisgenoot die je toevoegt voor het gehele verblijf of voor een gedeelte van het verblijf. Selecteer de aankomstdatum en vertrekdatum van je logé en voeg 'm toe aan je reisgezelschap.
Op de meeste parken bevindt zich een laadpaal, waar twee auto’s tegelijkertijd opgeladen kunnen worden. Ga naar het kopje ‘parkinfo’ op de parkpagina om erachter te komen of dit ook geldt op het park waar jij verblijft.
Vervelend dat je iets bent vergeten, maar geen zorgen! Neem telefonisch contact op met het park waar je hebt verbleven. De gegevens vind je op de betreffende parkpagina, onder 'parkinfo'. We zorgen er dan voor dat we het vergeten voorwerp naar je opsturen.
Wat goed om te horen dat je langer wilt verblijven! Vanaf 1 week voor aankomst kun je (afhankelijk van de beschikbaarheid) jouw verblijf verlengen. Tijdens schoolvakanties is het helaas niet mogelijk langer te verblijven. Je kunt dit regelen door te bellen met het park. Ben je al op het park en wil je langer blijven? Informeer dan bij de receptie of dit mogelijk is.
Bij de recepties en in de restaurants kun je betalen met je bank- of giropas. Ook accepteren wij VISA en Mastercard. Met uitzondering van de volgende parken:
Alle betalingsmogelijkheden
- Landal Duc de Brabant (Noord-Brabant)
- Landal Natuurdorp Suyderoogh (Groningen)
- Landal Waterpark Sneekermeer (Friesland)
- Landal Waterpark Terherne (Friesland)
- Landal Résidence 't Hof van Haamstede (Zeeland)
- Landal Resort Haamstede (Zeeland)
- Landal De Bloemert (Drenthe)
Verblijf je op dit moment nog op het park? Neem dan contact op met de receptie/management van het park, zodat zij je verder kunnen helpen. Samen kunnen we ervoor zorgen dat we de klacht dan oplossen. Is de klacht niet naar tevredenheid opgelost? Neem dan binnen een maand contact met ons op. Stuur een e-mail naar gastenservice@landal.com o.v.v. reserveringsnummer, NAW-gegevens, datum verblijf, parknaam en accommodatienummer. Liever een brief sturen? Dat kan naar Landal GreenParks B.V.
Afdeling Gastenservice
Postbus 95991
2509 CZ Den Haag
Binnen 14 dagen kun je van ons een reactie verwachten op jouw ingediende klacht. Als we meer tijd nodig hebben voor de klacht, dan laten we je dit uiteraard weten.
Voor uitgebreide informatie verwijzen wij je naar onze algemene voorwaarden.
Onze Algemene Voorwaarden
Afdeling Gastenservice
Postbus 95991
2509 CZ Den Haag
Binnen 14 dagen kun je van ons een reactie verwachten op jouw ingediende klacht. Als we meer tijd nodig hebben voor de klacht, dan laten we je dit uiteraard weten.
Voor uitgebreide informatie verwijzen wij je naar onze algemene voorwaarden.