Ik heb een vraag over:

Betalen

Kan ik uitstel van betaling krijgen?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. We verwijzen je graag naar onze algemene voorwaarden, daar kun je zien welke betaaltermijn voor jou van toepassing is. Onze systemen zijn ingeregeld op basis van onze algemene voorwaarden. Het is hierdoor niet mogelijk betalingen uit te stellen of uitzonderingen te maken. Als je niet betaalt binnen de gestelde betaaltermijnen, dan wordt de boeking automatisch geannuleerd (hier kunnen kosten aan verbonden zijn).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een giftcard, hoe kan ik hiermee betalen?
Dat kan tijdens het maken van een nieuwe boeking. Bij de betaalopties kies je voor 'ik heb een giftcard', hierna vul je het kaartnummer en de veiligheidscode in. Ook kun je later nog een openstaand bedrag betalen met je giftcard. Als de waarde van de giftcard lager is, kun je het restant betalen met iDeal of creditcard. 

Heb je meerdere giftcards? Je kunt meerdere giftcards gebruiken om jouw verblijf te betalen. Heb je het totaalbedrag van jouw verblijf al betaald? Dan is het niet mogelijk om alsnog je giftcard te gebruiken.

Goed om te weten: met de giftcard kun je geen verblijf in Groot-Brittannië boeken. Dit geldt ook voor de partner parken van Novasol en Dormio: Marissa, Eifeler Tor, Strandresort Nieuwvliet-bad, Heihaas, Duc de Brabant, Port Greve, De Bloemert en Reevallis.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een betalingsherinnering ontvangen, maar heb al betaald. Wat nu?
Het kan gebeuren dat je betaling en de betalingsherinnering elkaar overlappen. Als je al hebt betaald, kun je de betalingsherinnering negeren. Je hoeft dan niets te doen.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
De reissom is twee keer afgeschreven van mijn rekening. Wat nu?
Dat is vervelend. Het te veel betaalde bedrag storten we binnen enkele dagen automatisch terug op je rekening. Heb je binnen 28 dagen dit bedrag nog niet ontvangen? Neem dan telefonisch contact op met het Contact Center.

 

Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hebben jullie mijn betaling ontvangen?
In je account en in de Landal-app kun je direct zien of je betaling is verwerkt. Is het na 3 werkdagen nog niet duidelijk of je betaling bij ons goed binnen is gekomen? Laat het ons weten via onderstaande link. Wij kijken het graag voor je na.
Controleer of jouw betaling binnen is gekomen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb nog een bedrag tegoed van Landal. Wanneer ontvang ik dit bedrag op mijn rekening?
Heb je nog een bedrag tegoed van Landal, dan ontvang je dit bedrag automatisch binnen 10 dagen terug op de bankrekening die bij ons bekend is.

Na 10 dagen nog geen bedrag van ons ontvangen?
Laat het aan ons weten via onderstaande link. Wij kijken het graag voor je na.
Laat je terugbetaling nakijken Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik mijn verblijf betalen zonder account aan te maken?
Ja dat kan. Op de pagina Mijn boekingen vul je gemakkelijk jouw boekingsnummer, de achternaam van de hoofdboeker en de aankomstdatum op het park in. In het volgende scherm kan je gemakkelijk je boeking betalen en bekijken.
Betalen zonder account aan te maken Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik mijn boeking ook op het park (contant) betalen?
Helaas is dit niet mogelijk. De boeking moet volledig betaald zijn bij aankomst op het park. Wij vragen je vóór de vervaldatum die genoemd staat op de boekingsbevestiging het bedrag te voldoen. Wanneer wij geen betaling ontvangen vóór de uiterste vervaldatum, wordt de boeking geannuleerd. Op de annulering kunnen annuleringskosten van toepassing zijn (conform onze algemene voorwaarden). 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ontvang ik een bevestiging nadat ik heb betaald?
Ja, je ontvangt van ons een betaalbevestiging per e-mail. Ook kun je in je account zien dat je betaling verwerkt is, het icoon in de checklist kleurt dan groen. Als je het bedrag hebt overgemaakt, duurt het max. 3 werkdagen voordat je dit ziet in je account. Bij een overboeking ontvang je geen aparte betaalbevestiging per mail.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Wanneer moet ik mijn boeking betalen?
Tijdens het boeken vragen wij een aanbetaling van 30% van het totaal te betalen bedrag. Voor een campingplaats is dit 50% van het totaal te betalen bedrag. Het bedrag dat overblijft, ontvangen we graag uiterlijk 8 weken voor je verblijf.

Als je een boeking hebt gemaakt dat binnen 8 weken plaatsvindt, betaal je het totale bedrag direct in 1 keer. Voor een overzicht van alle betalingsvoorwaarden verwijzen wij je graag naar onze algemene voorwaarden.

Let op: Wanneer wij geen betaling ontvangen vóór de uiterste vervaldatum, wordt de boeking geannuleerd. Op de annulering kunnen annuleringskosten van toepassing zijn (conform onze algemene voorwaarden).
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Mijn factuur van de boeking die ik heb gemaakt klopt niet. Wat moet ik doen?
Binnen een uur na het maken van je boeking ontvang je van ons een bevestiging met de factuur per e-mail. Check de factuur altijd om zeker te weten dat alles klopt. Klopt er iets niet? Neem dan telefonisch contact met het Contact Center.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Wijzigen boeking

Ik heb een verblijf geboekt en wil de periode of het park wijzigen. Kan dat?
Ja, dit kan als de aankomstdatum van je verblijf niet binnen de komende 28 dagen valt. Neem hiervoor contact op met ons Contact Center via: +31 88 205 9000 (gebruikelijke belkosten)
 
. We helpen je graag persoonlijk verder. Houd er rekening mee dat de huurprijs gelijk blijft, maar ook hoger kan worden. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaal je het verschil extra.

Valt je aankomstdatum binnen 28 dagen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om de verblijfsperiode of park te wijzigen. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik nog een huisdier toevoegen aan mijn boeking of juist verwijderen?
Afhankelijk van de beschikbaarheid van een campingplaats en park waar een huisdier is toegestaan, kunnen wij een huisdier toevoegen aan je boeking.
Huisdier toevoegen of verwijderen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Hoe doe ik dat?
Neem contact op met het Contact Center om een extra reisgenoot toe te voegen aan jouw verblijf. Het Contact Center is te bereiken via +31 88 205 9000 (gebruikelijke belkosten)
 
.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Wijzigen persoonlijke gegevens

Ik heb een boeking gemaakt, maar mijn persoonlijke gegevens kloppen niet. Hoe pas ik dit aan?
Vervelend dat je persoonlijke gegevens niet kloppen. Geen zorgen, geef via onderstaande link aan wat er niet klopt. Wij passen je gegevens dan direct aan.
Persoonlijke gegevens aanpassen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?

Niet gevonden wat je zocht?

Ga naar Service & Contact en zoek onder een ander onderwerp of neem contact op met het Contact Center. Geef aan wat je niet kon vinden