Account aanmaken
Ja, via de knop mijn boekingen kun je nu ook aan de hand van jouw boekingsgegevens de boeking inzien en betalen. Hier hoef je alleen het boekingsnummer, de achternaam van de hoofdboeker en de aankomst datum op het park in te vullen.
Echter adviseren we wel om een account aan te maken, zodat je je boeking in de Landal-app kunt koppelen. En je zo alle praktische informatie bij de hand hebt. Lees waarom de Landal-app interessant is voor jouw verblijf.
Echter adviseren we wel om een account aan te maken, zodat je je boeking in de Landal-app kunt koppelen. En je zo alle praktische informatie bij de hand hebt. Lees waarom de Landal-app interessant is voor jouw verblijf.
Dat kan heel eenvoudig hier.
Indien je was ingelogd toen jouw boeking is gemaakt staat jouw boeking automatisch in jouw account en de app. Dat is makkelijk!
Als je een boeking wil toevoegen in de app ga je naar het tabblad 'Boekingen' en klik je op 'Boeking toevoegen. In jouw account op de website klik je op de overzichtspagina op de blauwe knop 'Voeg toe' onder 'Al je boekingen op een rijtje'. Hier vul je het boekingsnummer in van jouw gemaakte boeking. Deze vind je terug in de bevestiging die je per mail hebt ontvangen.
Je kan alleen een boekingsnummer koppelen aan het e-mail adres waarmee de boeking is gemaakt. Dus alleen de hoofdboeker kan het verblijf toevoegen aan zijn of haar account.
Let op, wanneer je een boeking hebt gemaakt op een park in het Verenigd Koninkrijk is het (nog) niet mogelijk om jouw boeking te koppelen in de app. Wel kan je het park met faciliteiten en activiteiten bekijken.
Als je een boeking wil toevoegen in de app ga je naar het tabblad 'Boekingen' en klik je op 'Boeking toevoegen. In jouw account op de website klik je op de overzichtspagina op de blauwe knop 'Voeg toe' onder 'Al je boekingen op een rijtje'. Hier vul je het boekingsnummer in van jouw gemaakte boeking. Deze vind je terug in de bevestiging die je per mail hebt ontvangen.
Je kan alleen een boekingsnummer koppelen aan het e-mail adres waarmee de boeking is gemaakt. Dus alleen de hoofdboeker kan het verblijf toevoegen aan zijn of haar account.
Let op, wanneer je een boeking hebt gemaakt op een park in het Verenigd Koninkrijk is het (nog) niet mogelijk om jouw boeking te koppelen in de app. Wel kan je het park met faciliteiten en activiteiten bekijken.
Je kunt je account van onze website en app verwijderen in de Landal App onder "Mijn gegevens" of vul onderstaand formulier in. Je krijgt bericht wanneer het account is verwijderd.
Inloggen
Er zijn drie manieren hoe jij kan inloggen op jouw account, namelijk:
1. Log in met jouw e-mail adres en zelf bedachte wachtwoord.
2. Log in met jouw e-mail adres en laat ons een code toesturen. Vul het e-mail adres in waarmee je de boeking hebt gemaakt of het e-mailadres van je bestaande account en vraag een code aan. Deze wordt binnen enkele seconden naar het ingevulde e-mail adres gestuurd. Deze code vul je in op de website, dit vervangt eigenlijk jouw wachtwoord. Tip: check ook de spambox.
3. Log in met jouw e-mail adres en laat ons een beveiligde link toesturen. Vul het e-mail adres in waarmee je de boeking hebt gemaakt of het e-mailadres van je bestaande account en vraag de link aan. Deze wordt binnen enkele seconden naar het ingevulde e-mail adres gestuurd. Klik op de link en je wordt automatisch ingelogd. Tip: check ook de spambox.
Inloggen mijn Landal
1. Log in met jouw e-mail adres en zelf bedachte wachtwoord.
2. Log in met jouw e-mail adres en laat ons een code toesturen. Vul het e-mail adres in waarmee je de boeking hebt gemaakt of het e-mailadres van je bestaande account en vraag een code aan. Deze wordt binnen enkele seconden naar het ingevulde e-mail adres gestuurd. Deze code vul je in op de website, dit vervangt eigenlijk jouw wachtwoord. Tip: check ook de spambox.
3. Log in met jouw e-mail adres en laat ons een beveiligde link toesturen. Vul het e-mail adres in waarmee je de boeking hebt gemaakt of het e-mailadres van je bestaande account en vraag de link aan. Deze wordt binnen enkele seconden naar het ingevulde e-mail adres gestuurd. Klik op de link en je wordt automatisch ingelogd. Tip: check ook de spambox.
Controleer nogmaals de door jou ingevulde gegevens, zitten er geen tikfouten in? Je kan ook inloggen met een code of log in link in plaats van een wachtwoord. Deze vraag je gemakkelijk aan via de mijn boeking pagina.
Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag dan hieronder een nieuw wachtwoord aan. Het kan tot 1 minuut duren voordat je de mail ontvangt. Kijk ook voor de zekerheid even in je spambox.
Goed om te weten: je inloggegevens voor de Landal-app en website zijn hetzelfde.
Herstel mijn wachtwoord
Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag dan hieronder een nieuw wachtwoord aan. Het kan tot 1 minuut duren voordat je de mail ontvangt. Kijk ook voor de zekerheid even in je spambox.
Goed om te weten: je inloggegevens voor de Landal-app en website zijn hetzelfde.
Geen zorgen, je kunt hier een nieuw wachtwoord opvragen. Je ontvangt dan per mail een link om je wachtwoord te herstellen.
Probeer in te loggen met je e-mailadres en kies voor 'wachtwoord vergeten'. Is het e-mailadres niet bekend? Maak dan een nieuw account aan.
Je probeert een nieuw account aan te maken met een e-mailadres waar al een account op actief is. Weet je het wachtwoord niet meer? Vraag dan hier een nieuw wachtwoord aan.
Deze melding betekent dat wij het door jouw ingevulde e-mailadres of wachtwoord niet (her)kennen. Ben je het wachtwoord vergeten? Kan gebeuren. Vul hier je e-mailadres in om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Kloppen je inloggegevens gewoon? Neem dan contact met ons op via het Contact Center.
Landal-app
Inloggen doe je met hetzelfde e-mailadres en het wachtwoord waarmee je op de website inlogt. Log altijd in met het e-mailadres waarmee je de boeking bij Landal hebt gemaakt. Hier is je boeking aan gekoppeld. Wachtwoord vergeten? Kies dan voor ‘wachtwoord vergeten’ bij het inloggen. Je ontvangt dan een e-mail van ons, zodat je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. Check voor de zekerheid ook je ongewenste mail. Geen e-mail ontvangen? Dan heb je waarschijnlijk nog geen account op dit e-mailadres. Maak een account aan.
Goed om te weten: op sommige parken heb je een ander account nodig om te kunnen reserveren in de app voor een activiteit. Helaas zijn deze twee accounts nog niet aan elkaar gekoppeld.
Goed om te weten: op sommige parken heb je een ander account nodig om te kunnen reserveren in de app voor een activiteit. Helaas zijn deze twee accounts nog niet aan elkaar gekoppeld.
Nee, zeker niet. Je kunt ook nog steeds voor al jouw vragen terecht bij de receptie. Echter is Landal benoemd tot het meest duurzame reismerk van Nederland. Door belangrijke informatie te verstrekken via de Landal-app is het mogelijk om het papiergebruik op het park fors af te laten nemen. Dit is de reden dat wij veel nadruk leggen op het gebruik van de Landal-app.
Zeker! Download de Landal-app, selecteer het park waar je meer over wilt weten en oriënteer je op een mooie vakantiebestemming. Je kunt zien wat er te doen is in de omgeving en op het park!
Dat kan heel eenvoudig:
- Ga naar ‘boekingen' en kies voor ‘boeking toevoegen’ .
- Voeg het boekingsnummer toe. Deze vind je in de boekingsbevestiging die je per mail hebt ontvangen van ons.
- Je boeking is nu toegevoegd!
- Ga naar ‘boekingen’ in de app om de details van je gemaakte boekingen te bekijken.
Je kan alleen een boekingsnummer koppelen aan het e-mail adres waarmee de boeking is gemaakt. Dus alleen de hoofdboeker kan het verblijf toevoegen aan zijn of haar account.
Let op, wanneer je een boeking hebt gemaakt op een park in het Verenigd Koninkrijk is het (nog) niet mogelijk om jouw boeking te koppelen in de app. Wel kan je het park met faciliteiten en activiteiten bekijken.
Gebruik hiervoor dezelfde inloggegevens als van je account.
Bekijk de instructievideo