Kan ik mijn boeking inzien zonder account?
Ja, via de knop mijn boekingen kun je nu ook aan de hand van jouw boekingsgegevens de boeking inzien en betalen. Hier hoef je alleen het boekingsnummer, de achternaam van de hoofdboeker en de aankomst datum op het park in te vullen.

Echter adviseren we wel om een account aan te maken, zodat je je boeking in de Landal-app kunt koppelen. En je zo alle praktische informatie bij de hand hebt. Lees waarom de Landal-app interessant is voor jouw verblijf.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe maak ik een account aan?
Dat kan heel eenvoudig hier.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik een verblijf toevoegen aan mijn account of de Landal-app?
Indien je was ingelogd toen jouw boeking is gemaakt staat jouw boeking automatisch in jouw account en de app. Dat is makkelijk! 

Als je een boeking wil toevoegen in de app ga je naar het tabblad 'Boekingen' en klik je op 'Boeking toevoegen. In jouw account op de website klik je op de overzichtspagina op de blauwe knop 'Voeg toe' onder 'Al je boekingen op een rijtje'. Hier vul je het boekingsnummer in van jouw gemaakte boeking. Deze vind je terug in de bevestiging die je per mail hebt ontvangen.

Je kan alleen een boekingsnummer koppelen aan het e-mail adres waarmee de boeking is gemaakt. Dus alleen de hoofdboeker kan het verblijf toevoegen aan zijn of haar account. 

Let op, wanneer je een boeking hebt gemaakt op een park in het Verenigd Koninkrijk is het (nog) niet mogelijk om jouw boeking te koppelen in de app. Wel kan je het park met faciliteiten en activiteiten bekijken. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe verwijder ik mijn account?
Je kunt je account van onze website en app verwijderen in de Landal App onder "Mijn gegevens" of vul onderstaand formulier in. Je krijgt bericht wanneer het account is verwijderd.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?