Ik heb een verblijf geboekt en wil de reisdata, accommodatie of de periode wijzigen van mijn geboekte verblijf. Kan dat?
Ja, dit kan als de aankomstdatum van je verblijf niet binnen de komende 28 dagen valt. Neem hiervoor contact op met ons Contact Center via: +31 88 205 9000 (gebruikelijke belkosten)
 
. We helpen je graag persoonlijk verder. Houd er rekening mee dat de huurprijs gelijk blijft, maar ook hoger kan worden. Als de gewijzigde boeking duurder wordt, dan betaal je het verschil extra.

Valt je aankomsdatum binnen 28 dagen? Dan is het helaas niet meer mogelijk om de reisdata te wijzigen. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik heb een reservering gemaakt, maar mijn persoonlijke gegevens kloppen niet. Hoe pas ik dit aan?
Neem telefonisch contact op met het Contact Center via +31 88 205 9000 (gebruikelijke belkosten)
 
. We helpen je daar graag verder.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik nog een voorkeur toevoegen zoals plaatsnummer of huisdiervrij nadat ik de boeking heb gemaakt?
Afhankelijk van de beschikbaarheid kunnen wij deze voorkeur voor je toevoegen aan de boeking. Dit is dan nog steeds gratis.
Geef jouw voorkeur door Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik het huisnummer van mijn accommodatie wijzigen?
Het voorlopige huisnummer van je accommodatie is vanaf 1 week voor aankomst terug te vinden in de Landal-app en in je account. Wil je liever een ander huisnummer? Dan kun je deze tegen betaling (€35,-) vastleggen door te bellen met ons Contact Center
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Kan ik nog een huisdier toevoegen aan mijn boeking of juist verwijderen?
Afhankelijk van de beschikbaarheid van een accommodatie waar een huisdier in is toegestaan, kunnen wij een huisdier toevoegen aan je boeking. De kosten voor het meenemen van een huisdier zijn €5,25 per nacht. Neem je jouw huisdier toch niet mee? Dan dan krijg je deze kosten uiteraard van ons terug bij aankomst op het park.
Huisdier toevoegen of verwijderen Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Hoe doe ik dat?
Dat kun je eenvoudig zelf doen in je account. Ga naar de details van je gemaakte reservering. Daar vind je onder ‘reisgezelschap’ de gegevens van je reisgenoten. Hier kun je een reisgenoot toevoegen of verwijderen. Dit kunnen reisgenoten zijn die hetzelfde aantal dagen verblijven als jij. Maar ook logees, dus familie/vrienden die bijvoorbeeld één nachtje blijven slapen.

Op basis hiervan berekenen we de totale prijs van je verblijf opnieuw. We informeren je over dit aangepaste bedrag per e-mail. Heb je een reisgenoot toegevoegd? Dan kun je onder ‘betaalinformatie’ het bedrag dat er bij is gekomen betalen. Gaat er juist iemand niet meer mee en heb je hier wel al voor betaald? Dan ontvang je dit gedeelte van ons terug bij aankomst op het park.
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil graag bezoek ontvangen tijdens mijn verblijf. Hoe werkt dit?
Gezellig! Als je visite niet blijft slapen, dan hoef je niets aan ons door te geven. Blijven ze wel slapen? Dat kan. Daar betaal je dan bedlinnen en toeristenbelasting voor per persoon. Ga naar je account en voeg je reisgenoot toe bij ‘mijn reisgezelschap’. Je kunt daar kiezen voor een extra reisgenoot die je toevoegt voor het gehele verblijf of voor een gedeelte van het verblijf. Selecteer de aankomstdatum en vertrekdatum van je logé en voeg 'm toe aan je reisgezelschap. 
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Ik wil mijn adres wijzigen. Hoe doe ik dat?
Vul dit formulier in, dan passen wij het adres aan.
Adreswijziging doorgeven Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?
Hoe kan ik arrangementen bijboeken?
Dat kan via je account.

Inloggen met je account      Maak een account aan
Hebben wij je vraag hiermee beantwoord?